CAST | EUSK | ENGL
┬╗ home | ┬╗ kreazio espazioa | ┬╗ artxiboa | ┬╗ audioa
Azala Espazioa
AUDIOA
QUALQUER KOLEKTIBOAREKIN SOLASEAN

AZALAn egindako bigarren egonaldian, 2015eko maiatza eta ekaina bitartean, Luciana Chieregati eta Ibon Salvadorrek Laia Cabrerarekin "Over" piezaren kreazio prozesuaren gainean solasten dute. Overdosi garaikideari eta eszenan gain-erakusten diren lau gorputzari buruz: 

 

OSCAR GÓMEZ ETA ESPE LÓPEZEKIN SOLASEAN

Apirilaren 22an, 5.PROKLAMAn egindako "El cromlech" laborategia eta Azalako egonaldiaren ostean, Oscar Gómez eta Espe López Laia Cabrerarekin solasean. Alferrikakoa denaren konkista, eraginkorra ez dena, Gherasim Lucaren poema bat eta "Cuarto de hora de cultura metafísica". 

 

BOJANA KUNST SOLO-AREN PROIEKTUARI BURUZ

"Bakarkako lanaren proiektua: solo lanaren baldintza ekonomikoak eta kulturalak" mintegiko saio batean Bojana Kunstekin solastu genuen. Mintegia Azalan izan zen, 2015eko martxoaren 29tik apirilaren 1era bitartean. Solo-aren kontzeptuaren anbibalentzia eta artistaren lanaren ikusgarritasunari buruz:

 

CLAUDIA DIAS. ALGO VALIOSO SE AGOTA

"Algo valioso se agota" proiektu pedagogikoaren ensaio baten ostean, 2014ko urriaren 29an, Cláudia Diasekin solastu dugu. Zer da hau? Izenburu bat, objektu artistiko bat, CTR, denbora errealeko konposizioan metodologia, oinarri izan duen formakuntza prozesua zeharkatzen duen galderetako bat. 

 

DESEHORZLEA

Silvia Zayas eta Jaime Conde Salazarrekin "Desehorzlea" lantegiaren irekiaren ostean 2014ko urriaren 10ean izandako solasaldia. Aste oso baten zehar 15 lagunek hitzak desehorzten dituzte Artium museoan, 2. PROKLAMA egitarauaren testuinguruan. Solasaldiaren egunean "autoritate" hitzaren inguruan ibili ziren lanean lantegiko partaideak.

 

BIDE ZATI BAT IBILTZEKO ETXETXOA

AZALAn egindako egonaldian zehar Camila Tellezek 2. etxetxotik ikusten zuen errepide zatiaren ber- inskripzioan egin zuen lana. Kurba. 2014ko martxoaren 23an egindako ekintzan, Camilak grabaketa bat eman zien bere kideei ekintza gertatzen zen bitartean entzun zezaten. Grabaketak "Bide zati bat ibiltzeko etxetxoa" izena du eta 2. etxetxoan egindako zati sonoroak ditu, situazionismoaz hitz egiten duen irratsaio baten zatiekin batera.

 

VIAJERA MIMOSA

Bidaiari Mimosa, abesten zaitugu, zure adina, nere begien erdi aroan jaio zelako izenburuko pelikularen prestakuntza bitartean, E.Aitzkoak kantatu egiten du eta istorioa kontatzen du, eta lagunek hori erregistratzen dute herrian kantatu ahal izateko. “Distira egiteko distira eginez, harribitxiaz jositako metala, hilketarako adi eta prest.”

 

CAMINO A CUEVALOBOS

Anne Laure Boyer, Cecilia Pérez Pradal, eta Jose Otero Álvaro Nebreda entzute batera gonbidatzen dute “cuevalobos” bidearen lehen tartea dabilen Lasierra-ko artadia bitartean. 40 urteren ondoren desbrozadorek eta aihotzek eta besoek eta hankek sasitzak eta sasiak itxitako bide zahar hau zabaldu dituzte. Otsoa¡¡¡¡

 

GORAN SERGEJ PRISTAS. IKUSLEAREN HERIOTZA/ III. ATALA

Goran Sergej Pristas dramaturgo eta idazleak "Post- Hoc dramaturgy" kontzeptua azaltzen du. Objektifikazioa esperimentatzeko modua bezala. Politikoa dena ez dago edukian, baizik eta ekintza artistikoa sortzen den moduan. Eta antzerkia mundu osoa frogan jar dezakegun lekua bezala. Diderotek esan zuen jada bere garaian.

 

GORAN SERGEJ PRISTAS. IKUSLEAREN HERIOZA/ II. ATALA

Uztailaren 2ko arratsaldean ere, Goran Sergej Pristasek praktika dramaturgikoaren kontzeptua azaltzen du eta horrekin batera BadCo (Kroazia) konpainiaren poetika. Zer esan nahi du arazoak ekoiztuz sortzea? Antzerkia hondakinak ekoizten dituen makina dela pentsa al dezakegu? 

 

GORAN SERGEJ PRISTAS. IKUSLEAREN HERIOTZA/ I. ATALA

"Ikuslearen heriotza" laborategian zehar Goran Sergej Pristasi Igor de Quadrak eta Ixiar Rozasek egindako elkarrizketa. 2013ko uztailaren 2ko arratsaldean, dramaturgo eta sortzaile kroaziarrak Azalan egindako egonaldian idatzitako liburuaren ezaugarri nagusiak azaltzen ditu. Ikusezina dena ikusgarri egiteko prozesuari buruz. 

 

BOJANA KUNST. DENBORAREN ORAINALDIA/II. ATALA

Arratsalde batean, mintegiaren saioetako batean, Bojana Kunstek krisi garaian portaera afektiboek eta baiezkoaren pentsamenduak duen garrantzia azaltzen du. Nola pentsatzen dugu geure arlo artistikoa? Ez jakitea ez da jakitearen kontrakoa, aitzitik, aldaketari denbora eta espazioa uztea da.

 

Espazioa naturan
diseinua: leirelana.com